Kat & Azri – Tugasan bersama KuKuBesi

Bulan lepas ikut KuKuBesi untuk tugasan jurufoto perkahwinan di Temerloh. Ikut sebab nak refresh skill lah kononnya. Biasanya bila jadi jurufoto kedua adalah lebih santai dan lebih banyak creative shots oleh diambil. Sambil dapat berkongsi ilmu dengan orang lain. Dapat buat outdoor dgn pencahayaan yang menyeronokkan. Yeay!  Sambil tu jalan² cari awek. kekeke.

Anan lah
“Senaman muka – Kerut kepanasan”

Berberapa gambar syok sendiri…ketik lah untuk lihat gambar besa yee…

copy-of-dsc_0961-copydsc_0970-copydsc_1041-copydsc_1076-copy

Dan aksi orang itu…
dsc_1093-

dsc_1097-copy-5001

Wehehehe~

Jurugambar perkahwinan bertugas,
Anan Amri

↑ Kembali ke laman utama AnanAmri.com ↑

4 Replies to “Kat & Azri – Tugasan bersama KuKuBesi”

  1. waaaaa…..awat x ajak aku…jantan x guna…i hate uu..ha..ha..ha..sempoi la anan..dgr kata bln 3 ni nak mai jajahan aku..roger awai sikit..aku nak sembelih kambing sekor sorang..

  2. Slm anan, mybe ko tak kenal aku,hehe..tapi aku kenal ko kat tt shah alam..:) aku sangat suka gambar reflection tu..memng betul kalau jadi 2nd photog bleh byk berekperimentasi..:)

Leave a Reply to punk5hitam Cancel reply