Sesi fotografi, Nasrul Hakim & Liyana, Shah Alam.

Bismillah,

Hoh! Dah masuk hari ke 32 tahun 2010. Alhamdulilah walaupun fotoblog ni tak banyak entry tapi trafiknya boleh tahan. Dengan sedikit ilmu pembangunan laman web blog ni mendapat tempat yang agak memuaskan di laman carian. Walaupun ada kata kunci carian lawak membawa kepada blog ini. Kena kerja keras lagi tahun ni. Continue reading “Sesi fotografi, Nasrul Hakim & Liyana, Shah Alam.”

Pre-wedding / Pra perkahwinan : Ayma dan Qeem, Bahagian 1

Sesi fotografi pra perkahwinan Ayma dan Qeem, Temerloh, Pahang
Sesi fotografi pra perkahwinan Ayma dan Qeem, Temerloh, Pahang
Sesi fotografi pra perkahwinan Ayma dan Qeem, Temerloh, Pahang
Bismillah,

Sesi fotografi pra perkahwinan ini dibuat di Temerloh, Pahang. Aku letak 3 keping dulu laa. Okay lah tu. Aku memang suka peram gambar. Pelawat yang rajin sahaja perasan kemaskininya. KadangĀ² ada penulisan sebelum ini yang aku tambah gambar. haha… Ini adalah sebahagian gambar daripada lokasi pertama, sebahagian dari aksi berani mati aku. Nantikan kemaskini dan juga bahagian kedua.

This pre-wedding photo session was taken place at Temerloh, Pahang. Only 3 pictures for the mean time for the teaser. More pictures will be add later on for this part 1 and stay tune for part 2.

I choose to write in Bahasa. Thank you.

SA Riders : Shahrom Tusimin

Shah Alam cyclist, Shahrom Tusimin
Bismillah,
semata nak kemaskini blog, sekadar mengisi masa lapang.

Penunggang: Shahrom Tusimin.
Lokasi : Bukit Bandaraya Shah Alam.
Basikal : Jamis. Tu je aku tau. Hah tayar Maxxis. Betul ke aku eja?
Motif : bosan asyik lepak mamak je. Kebetulan Om kayuh petang tu.

KLUE Urbanscapes 2009

Anan Amri Urbanscapes 09 Showdown

I will be exhibiting my radical photoworks at Urbanscapes 2009, 27 June, KLPAC. www.urbanscapes.com together with Kukubesi and fellow fotoradikal members.

Show us your support! MacamĀ² adaa~

Urbanscapes 09 Programme:
http://www.urbanscapes.com.my/programme.html

Ladies, there will be hundreds of stalls. Shop till you drop =)
Guys, there will be lots of ladies there. heeee~
Thousands of artworks, and live performance~

Don’t miss it!