Trailer : The Malay Chronicles (Hikayat Merong Mahawangsa)

bismillah,

dah tengok trailer/teaser cerita ni? Rasanya kat Malaysia tajuknya jadi Hikayat Merong Mahawangsa. Setelah sebuah syarikat Amerika membeli hak untuk menyiarkan cerita tersebut di sana, mereka menukarkan tajuknya kepada The Malay Chronicles : Bloodline. Cerita ni rasanya 80% Bahasa Inggeris. Tak sabar pula nak tengok ceritanya. Ye la kat set tau dah macam mana diorang buat. Nak tengok hasil dalam layar pula. hehee. Bangga dapat jadi sebahagian dari tenaga kerja..setelah rentung berpanas terik..doa doa lah..mana tau dapat award poster terbaik ke..lagi la gembira…amin..layann..

Anan Amri – Warga penghasilan poster Hikayat Merong Mahawangsa (The Malay Chronicles : Bloodline)

Leave a Reply